صارف کا بل نئے کنکشن کا طریقہ کار نئے کنکشن میرٹ لسٹ لوڈ مینیجمنٹ شیڈول استفسارات ٹینڈر کمپنی دفاتر صحت، حفاظت اور ماحولیات
banner

بورڈ آف ڈائریکٹرز

Profile-Image

محترمہ روحی آر خان

چیئر پرسن

محترمہ روحی رئیس خان انسٹیٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن کراچی سے MBA کی حامل ہیں۔ آپ نے BA (معاشیات اور ریاضی) پنجاب یونیورسٹی سے مکمل کیا۔آپ بنکاری کے مختلف شعبوں جیسے کہ Development Banking، Lease Financing، House Financing، SME Financing، Islamic Banking، Investment Banking وغیرہ میں چھتیس سال سے زیادہ تجربہ کی حامل ہیں۔ آپ مختلف مالیاتی اداروں میں اعلی انتظامی عہدوں کے علاوہ بطور چیف ایگزیکٹو، چیف آپریٹنگ آفیسر اور ڈائریکٹر، پالیسی سازی، سٹریٹیجک پلاننگ، انتظامی اصلاح، جانچ پڑتال کے طریقہ کارکے نفاذ، تعمیراور تنظیم نو اور اداروں کے انضمام کا بیس (۲۰) سال سے زیادہ تجربہ رکھتی ہیں۔ آپ بین الاقوامی قرض خواہ اداروں جیسے کہ عالمی بنک، ایشیائی ترقیاتی بنک، اسلامی ترقیاتی بنک اور دوسرےکثیرالجہتی اداروں کے ساتھ معاملات طے کرنے کا تجربہ رکھتی ہیں۔ آپ نیشنل ڈویلپمنٹ فنانس کارپوریشن (NDFC) کی نمائندگی کرتے ہوئے مالیاتی شعبے کو قرض کی فراہمی کے لیے ایشیائی ترقیاتی بنک سے کامیاب مذاکرات کر چکی ہیں۔ آپAsian Leasing ، لاہور سٹاک ایکسچینج،International Housing Finance Limited،مشرق بنک(Samba Bank)،PICIC اور Safe Way Mutual Fund کے بورڈز پر کام کر چکی ہیں۔ آپ ایک سرمایہ کاری بنک کے مقامی تجارتی ادارے کے ساتھ انضمام سے قبل اس میں بطور چیئر پرسن کام کر چکی ہیں۔
National Development Finance Corporationمیں بطور گروپ ہیڈ ٹیکسٹائلز،Asian Leasing میں بطور چیف ایگزیکٹو آفیسر، Trust Investment Bankاور زرعی ترقیاتی بنک لیمیٹڈ میں بطور چیف ایگزیکٹو آفیسر فرائض سرانجام دے چکی ہیں۔ آپ ۲۰۱۱۔۱۲ میں زرعی ترقیاتی بنک کی قائم مقام صدر کے طور پر بھی کام کر چکی ہیں جہاں آپ نے ادارے کی منافع بخشی پر مثبت اثرات ڈالنے والی متعدد تبدیلیاں لانے میں کلیدی کردار ادا کیا۔
آپ پچھلے ۳۰ سال سے معاشرے کے پسے ہوئے اور محروم طبقات کی بہتری کے لیے کام کرنے والے اداروں کے لیے اپنا وقت وقف کرتی رہی ہیں اور صحت، تعلیم اور سب کے لیے یکساں مواقع کی فراہمی جیسے بنیادی حقوق کی فراہمی کے ذریعے محروم افراد کے حالات زندگی کو بہتر کرنے کی سرگرم حامی ہیں۔

MD

علی جاوید ہمدانی

منیجنگ ڈائریکٹر / سی ای او

جناب علی جاوید ہمدانی ۳۰ سالہ تجربے کے ساتھ ایک ہمہ جہت اور متحرک ایگزیکٹیو، اور دور اندیش اور تخلیق کار راہنما ہیں۔ جناب علی جاوید ہمدانی اہم کاروباری اہداف کی تکمیل اور صنعتی اداروں کے مسائل کے لیے انقلابی فنی و صنعتی حل پیش کرنے کی متاثر کن تاریخ رکھتے ہیں۔ آپ کے طرۂ امتیاز میں اداروں کا کامیابی کی طرف سفر، بلین ڈالر سے زائد فروخت کا حصول، بین الاقوامی آغازِکار میں راہنمائی، اور اطمینانِ صارف کے حوالے سے آپ کی پُر خلوص لگن نمایاں ہیں۔ مزید براں، آپ بین الاقوامی توانائی و صنعتی اداروں کے ساتھ انتہائی مربوط ذاتی و پیشہ ورانہ روابط رکھتے ہیں۔
جناب علی جاوید ہمدانی عالمی ادارے لِنڈے گروپ کے ذیلی ادارے لِنڈے تحفظِ صحت مشرقِ وُسطیٰ کے لیے بطور سربراہ، رکن بورڈ، اور منتظمِ اعلیٰ خدمات سرانجام دے چکے ہیں۔
جناب علی جاوید ہمدانی گذشتہ ۲۱ برس سے "سیمنز" میں اعلیٰ مناصب پر فائز رہے جن میں منتظمِ اعلیٰ اور منتظمِ آپریشنز بورڈ شامل ہیں۔ آپ نے ابو ظہبی میں بنیاد سے تکمیل تک تیل و گیس کے صدر دفتر کی تعمیر کے ساتھ ساتھ سیمنز کی جانب سے اپنا صدر دفتر جرمنی سے باہر منتقلی کی پہلی کوشش کی قیادت بھی کی۔
سیمنزسعودی عرب کے لیے جناب علی جاوید ہمدانی ایک ایسے تکنیکی مرکز کا قیام عمل میں لائے جہاں بہترین تجربات، عالمی مسابقتی ماحول کی ترویج، اور نئے کاروباری مواقع سے بھرپور استفادہ کیا جا سکے۔ اس عمل سے کمپنی کو"اِنڈکس" سافٹ وئیرکا پہلا بڑا آرڈر جیتنے کا موقع ملا۔ آپ کی معاونت و مشاورت سے سیمنز آسٹریا نے فولاد کے سب سے بڑےمنصوبے "حدید" کے لیے فولاد سازی اور بالواسطہ کمی کے ایک ارب ڈالر کے پلانٹ کا آرڈر حاصل کیا۔ مزید براں، آپ نے "سعودی ارامکو" کی مشرق سے مغرب پائپ لائن کے لیے خود کار نظام کے طریقۂ کار میں بہتری اور تیل و گیس کے ۱۲۰۰ کنووں پر بغیر ناکامی بندش کے نظام کا نفاذ کیا۔
جناب علی جاوید ہمدانی بیبسن کالج سے ایگزیکٹو ایم۔بی۔اے اور یو۔ای۔ٹی سے الیکٹریکل / الیکٹرانک انجینئرنگ کی ڈگری کے حامل ہیں۔

Profile-Image

جناب عفان عزیز

ڈائریکٹر

جناب عفان عزیز صاحب لندن سکول آف اکنامکس اینڈ پولیٹیکل سائنس سے اکائونٹنگ اینڈ فنانس میں فرسٹ کلاس آنرز B.Sc ڈگری کے حامل ہیں۔ آپ صوبہ خیبرپختونخواہ کے لیے جمہوریہ کوریا (جنوبی کوریا) کے اعزازی قونصل ہیں اور سرحد چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری(SCCI) کے صدر اور آل پاکستان ٹیکسٹائل ملز ایسوسی ایشن(APTMA) کے نائب صدر کے طور پر بھی کام کر چکے ہیں۔ پیشے کے لحاظ سے آپ کاروباری منتظم ہیں اور ٹیکسٹائلز، FMCG اور رئیل اسٹیٹ کے شعبوں میں صنعتی اور ترقیاتی ادارے چلانے کا ۱۸ سال سے زیادہ کا تجربہ رکھتے ہیں۔
جناب عفان عزیز دیگر کئی اداروں کے علاوہ نیشنل ٹیکسٹائل یونیورسٹی فیصل آباد اور انسٹیٹیوٹ آف مینیجمنٹ سائنسز پشاور کے بورڈ پر بھی کام کر چکے ہیں۔ تیزی سے بدلتے عالمی تجارتی ماحول کے ساتھ ہم آہنگ رہنے کے لیے آپ دنیا کی ممتاز یونیورسٹیز سے مختلف کورسز میں شرکت کر چکے ہیں۔ آپ کتب بینی کے شوقین ہیں اور ملکی اقتصادی معاملات کے مختلف پہلوئوں پر سیمینار منعقد کرانے کے ساتھ ساتھ تحقیقی مقالے بھی شائع کر چکے ہیں۔

Profile-Image

جناب احمد عقیل

ڈائریکٹر

جناب احمد عقیل کاروباری شعبے سے وابستہ تعلیم یافتہ قانون دان ہیں جو کہ تیل اور گیس، پٹرولیم، توانائی اور مالیاتی شعبوں میں پندرہ(۱۵) سال سے زائد تجربہ اور پبلک لسٹڈ/ان لسٹڈ کمپنیوں کے بورڈ پر بطور ڈائریکٹر کام کا دیرینہ ریکارڈ رکھتے ہیں۔
حالیہ طور پر آپ سوئی ناردرن گیس پائپ لائنز لمیمٹڈ (SNGPL) کے بورڈ پر بطور ڈائریکٹر، نیشنل انویسٹمنٹ ٹرسٹ لیمیٹڈ (NITL) کے بورڈ پر بطور ڈائریکٹر، نشاط پاور لیمیٹڈ (NPL) کے بورڈ پر بطور خود مختار ڈائریکٹراور آدم جی لائف انشورنس کمپنی لیمیٹڈ (AL) کے بورڈ پر بطور ڈائریکٹر کام کر رہے ہیں۔
آپ نے ٹوٹل پارکو پاکستان لیمیٹڈ کے اشتراک سے ریٹیل کا کاروبار قائم کیا اور پندرہ سال سے زائد عرصہ سے کامیابی سے چلا رہے ہیں۔ بطور مینیجنگ پارٹنر آپ نے ٹوٹل پارکو کے ساتھ نجی کاروبار قائم کیا جو کہ پاکستان کی دوسری بڑی آئل کمپنی ہے۔
آپ پاکستان انسٹیٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس(PIGC) سے تصدیق شدہ ڈائریکٹر اور سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان (SECP) کے ڈیٹا بیس میں اندراج شدہ خود مختار ڈائریکٹر ہیں۔ آپ متعدد مقامی اور بین الاقوامی ورکشاپس، ٹریننگ پروگرامز اور سیمینارز میں شرکت کر چکے ہیں۔ آپ لاہور چیمبر آف کامرس اینڈ انڈسٹری اور لاہور جم خانہ کے رکن ہیں۔

Profile-Image

جناب منظور احمد

ڈائریکٹر

جناب منظور احمد قومی سرمایہ کاری وقف (National Investment Trust) کے چیف آپریٹنگ آفیسر(COO) ہیں۔ بطور COO آپ تقریبا اکیاسی (۸۱) ارب روپے مالیت کے سرمایہ کاری پورٹ فولیو کا انتظام کامیابی سے سنبھالے ہوئے ہیں۔ آپ میوچل فنڈ انڈسٹری میں تیس (۳۰) سال سے زائد تجربے کے حامل ہیں اور NIT میں کیپیٹل مارکیٹ آپریشنز، سرمایہ کاری، ریسرچ، سرمایہ کاروں سے تعلقات اورریگولیٹری اتھارٹییز کے ساتھ رابطہ سمیت مختلف زمہ داریوں پر متعین رہے ہیں۔ آپ MBA کی ڈگری کے علاوہ D.A.I.B.P کے حامل ہیں۔ اس وقت آپ CFA کے لیول III کے امیدوار ہیں۔
جناب منظور احمد معروف مقامی اور بین الاقوامی اداروں جیسے کہ لندن سکول آف بزنس برطانیہ، انسٹیٹیوٹ آف ڈائریکٹرز برطانیہ، فنانشل مارکیٹس ورلڈ نیو یارک امریکہ کے زیر انتظامیہ متعدد تربیتی کورسز میں شرکت کر چکے ہیں۔
آپ پاکستان کی متعدد معروف قومی اور بین الاقوامی کمپنیوں کے بورڈ پر بطور نامزد ڈائریکٹر NIT کی نمائندگی کررہے ہیں۔ آپ پاکستان انسٹیٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس (PIGC) سے سند یافتہ ڈائریکٹر بھی ہیں۔ آپ ڈیفنس اتھارٹی کنٹری اینڈ گالف کلب کراچی کے رکن بھی ہیں۔

Profile-Image

جناب محمد ہارون

ڈائریکٹر

جناب محمد ہارون تیل اور ٹیلی کام جیسی متحرک صنعتوں میں کام کا پچیس سال سے زیادہ متنوع تجربہ رکھتے ہیں۔
آپ پاکستان انسٹیٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس سے تصدیق شدۂ ڈائریکٹر ہیں۔ حالیہ طور پر آپ درج ذیل معتبر لسٹڈ کمپنیوں کے بورڈ پر بطور خودمختار ڈائریکٹر کام کر رہے ہیں:- 1۔ سوئی ناردرن گیس پائپ لائنز لمیٹڈ (وزارت توانائی – پٹرولیم ڈویژن) 2۔ اٹک سیمنٹ پاکستان لمیٹڈ (اٹک گروپ آف کمپنیز)
آپ کی ‘‘اٹک گروپ’’ کے ساتھ طویل رفاقت رہی جو کہ مکمل طور پر ہم آہنگ کمپنیوں کا مجموعہ ہے اور تلاش، پیداوار اور صفائی سے لے کر مختلف مصنوعات کی مارکیٹنگ تک تیل اور گیس کی صنعت کے تمام شعبوں کا احاطہ کرتا ہے۔
آپ تیل کی صنعت کے ڈائون سٹریم سیکٹر میں وسیع تجربہ کے حامل ہیں۔ آپ کو یہ اعزاز حاصل ہے کہ آپ ‘‘اٹک پٹرولیم لیمیٹڈ’’ قائم کرنے والی ٹیم کے اولین ارکان میں شامل تھے جو کہ اس وقت ملک کی بڑی آئل مارکیٹنگ کمپنیوں میں شامل ہے۔ ‘‘اٹک پٹرولیم لیمیٹڈ’’ میں آپ اہم شعبوں کے سربراہ رہنے کے علاوہ بنیادی ‘‘مینیجمنٹ کمیٹی’’ کے رکن بھی تھے۔
جناب محمد ہارون ایک بڑی ٹیلی کام کمپنی کے لیے مارکیٹنگ اور صارفین کی سہولت کے مختلف اقدامات میں بھی شریک رہے۔
اپنے پیشہ ورانہ کیریئر کے دوران آپ نے ریٹیل نیٹ ورک (ڈویلپمنٹ/ سیلز)، ہیومن ریسورس، ایڈمنسٹریشن، بزنس ڈیولپمنٹ، کسٹمر کیئر اور جوائنٹ وینچرز میں وسیع تجربہ حاصل کیا۔ آپ کٹھن، متنوع اور کثیر الثقافتی ماحول میں اعلیٰ سطح پر کام کا وافر تجربہ رکھتے ہیں۔
جناب محمد ہارون خاندان کے ساتھ وقت صرف کرنے اور شمال کے پہاڑی علاقہ جات کے بے نظیر حسن سے لظف اندوز ہونا پسند کرتے ہیں۔ آپ سماجی خدمات میں بے حد دلچسپی رکھتے ہیں اور‘‘لائنز کلب’’ اور ‘‘روٹری انٹرنیشنل کلب’’ کے رکن ہیں۔
آپ بزنس ایڈمنسٹریشن میں ماسٹرز ڈگری کے حامل ہیں اور اندرون اور بیرون ملک متعدد انتظامی کورسز میں شرکت کر چکے ہیں۔

Profile-Image

جناب کامران علی افضل

ڈائریکٹر

جناب کامران علی افضل پیشے کے لحاظ سے سرکاری ملازم ہیں اور گزشتہ ستا یٔس سال کے دوران صوبائی محکمہ خزانہ، محکمہ مقامی حکومت، محکمہ منصوبہ بندی وترقی اور ایوانِ وزیرِاعظم میں ذمہ داریوں سمیت مختلف انتظامی اور پالیسی ساز عہدوں پر فائز رہے ہیں۔
جناب کامران علی افضل بطور سیکرٹری خزانہ تعیناتی سے قبل وزارتِ خزانہ میں سپیشل سیکرٹری خزانہ، ایڈیشنل سیکرٹری (بیرونی خزانہ)، ایڈیشنل سیکرٹری (اندرونی خزانہ)، اور جوائنٹ سیکرٹری (بجٹ) کے عہد وں پر فائز رہے۔
آپ نے ایچیسن کالج لاہور سے اے۔لیولز، گورنمنٹ کالج لاہور سے بیچلرز اور ماسٹرز، اور یونیورسٹی آف ملبَرن سے پبلک پالیسی میں ماسٹرز اور سیاسی معاشیات میں پی۔ایچ۔ڈی کی ڈگری حاصل کی۔

Profile-Image

جناب صالح احمد فاروقی

ڈائریکٹر

جناب محمد صالح احمد فاروقی پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروس سے تعلق رکھتے ہیں۔ آپ نے ؁۱۹۹۰ میں سول سروس میں شمولیت اختیار کی۔ بطور سیکرٹری کامرس تعیناتی سے قبل آپ سیکرٹری ٹریڈ ڈیولپمنٹ اتھارٹی آف پاکستان اور سندھ انفراسٹرکچر ڈیولپمنٹ کمپنی کے چیف ایگزیکٹو آفیسر تعینات رہے۔ اس کے علاوہ آپ وفاقی، صوبائی اور ضلعی انتظامیہ میں مختلف عہدوں پر تعینات رہے۔
آپ نے لندن سکول آف اکنامکس سے ماسٹرز کی ڈگری حاصل کی۔ آپ برطانوی شیوننگ سکالر اور پائیدار ترقی کے سرکردہ بین الاقوامی معاون ہیں۔ اس کے علاوہ آپ مختلف درجوں پر اقتصادی، مالیاتی اور بنیادی ڈھانچے سے متعلق اصلاحاتی اقدامات کا حصہ رہے ہیں اور مختلف بین الاقوامی فورمز پر پاکستان کی نمائندگی کر چکے ہیں۔

Profile-Image

جناب ساجد محمود قاضی

ڈائریکٹر

جناب ساجد محمود قاضی جوائنٹ سیکرٹری وزارت توانائی، پٹرولیم ڈویژن نے ۱۹۸۵ میں سول سروس اختیار کرنے کے بعد آفس مینیجمنٹ گروپ میں شمولیت اختیار کی۔ آپ معاشی امور، کامرس اور ٹیکسٹائل اور انسداد منشیات کی وزارتوں میں کام کا تجربہ رکھتے ہیں۔ بطور ایڈیشنل رجسٹرار سپریم کورٹ آف پاکستان، آپنے اعلٰی عدلیہ کے سو موٹو استحقاق کے عمل درآمد کو ہموار کرنے کے لیے انسانی حقوق سیل کے قیام میں اہم کردار ادا کیا۔ ۱۹۹۹ سے ۲۰۰۵ کےدوران نیب ٹیم کے بنیادی رکن کی حیثیت سے آپ نے انسداد کرپشن کی حکمت عملی اور عملدرآمد میں اپنا کردار ادا کیا۔ آپ نے مانچسٹر میں پاکستانی سفارت خانے میں بطور کمیونٹی افیئرز کے کونسلربھی فرائض سرانجام دیئے۔ وزارت پٹرولیم کا حصہ بننے سے قبل آپ اوورسیز پاکستانیز فائونڈیشن میں بطور ڈائریکٹرجنرل تعینات تھے۔ جناب ساجد محمود قاضی معاشیات، Public Administration اور قانون کے مضامین میں خاص دلچسپی رکھتے ہیں۔ آپ نے بطور Chevening Scholar واروخ یونیورسٹی سے LLM کی تعلیم حاصل کی۔ آپ عصری تاریخ کے قاری ہیں اور فراغت کے لمحات Hiking اور قدرت کی عکس بندی میں صرف کرتے ہیں۔

Profile-Image

ڈاکٹر سہیل آر خان

ڈائریکٹر

ڈاکٹر سہیل راضی خان کارپوریٹ سٹریٹیجی اور تیل اور گیس کے کاروبار کی ترویج اور انتظام کے اعلٰی کارکردگی کے حامل کنسلٹنٹ ہیں اور تیل اور گیس کی صنعت میں پلاننگ، ڈولپمنٹ اور گروتھ کے حصول کا ریکارڈ اور تجربہ رکھتے ہیں۔ آپ انتہائی متحرک فرد ہیں اور برطانیہ، متحدہ عرب امارات اور قطر کی تیل اور گیس کی بین الاقوامی صنعتوں کے ساتھ ۱۵ سال سے زیادہ عرصہ کا کامیاب تجربہ رکھتے ہیں۔ آپ Total EXP کے ساتھ کارپوریٹ سٹریٹیجی کی فراہمی، تیل اور گیس کے upstream اور downstream طریقہ کار کی تعیناتی کے ذریعے کاروبار کی ترویج اور Total EXP کی ملحقہ انتظامی ٹیمز کے ساتھ کارکردگی میں بہتری کے طریقہ کار کو لاگو کرنے کا ٹھوس ٹریک ریکارڈ رکھتے ہیں۔ Total EXP کے ساتھ بطور چینج مینیجمنٹ کنسلٹنٹ کام کرتے ہوئے آپ نے مقررہ دورانیہ میں اور ۱۰ ملین پائونڈ کے متعین شدہ بجٹ کے اندر رہتے ہوئے کامیابی سے فیلڈ آپریشنل امپروومنٹ پروگرام (FOI) کو ڈیزائن کرنے کے بعد اس کو لاگو کیا۔ FOI پروگرام کا مقصد Total Petroleum (EXP) کی کاروباری لحاظ سے مرتکز اکائی سےEnterprise، موئثراور Mature Shared Services تنظیم کی جانب تشکیل نو تھا جو کہ تمام Operations کی ترجیحات کو support کر سکے۔ آپ نے تمام حصہ داروں کے تعاون سے سٹریٹیجک سمت کے تعین اور کاروباری ترقی اور ترویج کے لیے Oil Production Reporting Process، Competency Management System، Integrated Logistics & Procurement Systems، 12-24 Months Planning & Budgeting کے طریقہ کار کو کامیابی سے ڈیزائن اور لاگو کیا۔ آپ قابلیت کے معیارات کے مطابق تمام سٹاف اور ان کی زمہ داریوں کے تعین کے بھی زمہ دار تھے اور آپ نے مقررہ وقت اور بجٹ کے اندر سالانہ تربیتی پلان بھی مرتب کیا جو آپریشن، انجینیرنگ اور HSE کی ضروریات کے عین مطابق تھا۔ ڈاکٹر سہیل راضی خان پالیسی سازی، آرٹیفیشل انٹیلیجنس کے استعمال سے آپریشن میں مدد کے لیے آئی ٹی سٹریٹیجی کی تشکیل اور عملدرآمد Big Data Analytics، Cyber Threat Intelligence اور Cloud Computing کے زریعے پیداواری اور کاروباری عمل میں بہتری کا وسیع تجربہ رکھتے ہیں۔ آپ IBM Watson Data Platform جو کہ آپریشنل اور کاروباری فیصلوں کو بہتر بنانے کے لیے کثیر تعداد میں Dark Data کا تجزیہ کر کے تنظیم کو Strategic Value فراہم کرتا ہے، کے ساتھ کام کا بھی وسیع تجربہ رکھتے ہیں۔
IPSG UK کے لیے کام کرتے ہوئے آپ ۱۰ ملین پائونڈ سے زیادہ بجٹ کے پراجیکٹ کے منتظم رہے جن میں Software Development, Business Process Reengineering, Process Development, Implementation, Audit, Managing multiple Departments, Compliance with ISO & European Standards شامل ہیں۔
آپ مختلف جہتوں کے متعدد منصوبوں پر ایک ہی وقت میں کام کرنے اور ان منصوبوں کو بجٹ کے اندر اور PMI کی PMBOK پریکٹس اور کوالٹی کے مطابق چلانے کا بھی وسیع تجربہ رکھتے ہیں۔
ڈاکٹر سہیل راضی خان نے Management & Technology میں PHD اور اس کے بعد MBA کی ڈگری وسطی لنکا شائر یونیورسٹی برطانیہ سے حاصل کی۔ آپ ہر فورڈ شائر یونیورسٹی برطانیہ سے MSc (Distributed Networks & Security Systems) اور یونیورسٹی آف Wolverhamton برطانیہ سے Strategic Leadership میں MA کی ڈگری کے حامل ہیں۔ آپ Management, Cyber Threat Intelligence, Big Data Analytics, Ethical Hacking, Corporate IT Governance Framework کے شعبوں میں یونیورسٹی آف میری لینڈ، یونیورسٹی آف جارجیا، گوگل، سسکو اور سائبرایجوکیشن امریکہ سے کئی صنعتی اسناد کے حامل ہیں۔
کارپوریٹ آئی ٹی سٹریٹیجی اور گورننس فریم ورک، انتظامی مسائل، Cyber Welfare, Cloud Computing اور Service Level Framework کے شعبوں میں آپ کی متعدد مطبوعات بین الاقوامی جریدوں میں شائع ہو چکی ہیں۔ آپ کھیل کے دلدادہ ہیں اور کرکٹ اور فٹبال کھیلنا پسند کرتے ہیں۔

Profile-Image

سید اختر علی

ڈائریکٹر

جناب سید اختر علی توانائی امور کے نامور ماہر اور کنسلٹنٹ ہیں۔ اس سے قبل آپ رکن پلاننگ کمیشن (توانائی) اور کراچی پائپ مل (KPM) کے CEO کے طور پر کام کر چکے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ پاکستان میں سرکاری اور نجی کمپنیوں میں اہم انتظامی عہدوں پر کام کر چکے ہیں۔ آپ مکینیکل انجینیئرنگ میں B.E اور MS ڈگری کے حامل ہیں اور ہارورڈ یونیورسٹی میں توانائی پالیسی کے ریسرچ فیلو بھی رہ چکے ہیں۔
آپ اس وقت ISGL کے بورڈ پر ڈائریکٹر اور پٹرولیم ڈویژن کے تھنک ٹینک کے ممبر ہیں۔ اس سے قبل آپ SSGC، PPIB اور AEDB کے بورڈ پر کام کر چکے ہیں۔ آپ توانائی پالیسی پلاننگ، انرجی اکنامکس، قیمتوں اور محصولات کے تعین، توانائی منصوبوں کے قیام، پاور پلانٹس، پائپ لائنز اور قابل تجدید توانائی، ماھولیاتی استحکام، تحفظ اور مسائل اور منصوبوں کے قیام، نگرانی اور جائزہ کے شعبوں میں مہارت اور تجربہ رکھتے ہیں۔
آپ انسٹیٹیوٹ آف بزنس مینیجمنٹ کے معلم رہ چکے ہیں۔ آپ نے پاکستان میں توانائی کے مسائل پر متعدد کتابیں تصنیف کی ہیں۔